-10%
-10%
-10%
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Προβολή όλων των 3 αποτελεσμάτων
Ο Στίβεν Γκάμον αποφάσισε να γίνει Χηµικός καθώς παρακολουθούσε σαγηνευµένος τα πειράµατα που έκανε ο σπουδαίος δάσκαλος Χηµικός που είχε στο σχολείο του. Αφού έλαβε το διδακτορικό του στην Ανόργανη Χηµεία και στη Χηµική Εκπαίδευση από το Πανεπιστήµιο του Illinois-Urbana, εργάσθηκε στο Πανεπιστήµιο Winconsin-Madison ως Συντονιστής του Εργαστηρίου Γενικής Χηµείας, οπότε και ενεπλάκη στο πεδίο της χηµικής εκπαίδευσης.
Κατόπιν, ο Καθηγητής Gammon προσελήφθη ως Συντονιστής Γενικής Χηµείας στο Πανεπιστήµιο του Idaho. Υπό αυτή την ιδιότητα, δίδαξε σε χιλιάδες φοιτητές, ανέπτυξε εκπαιδευτικό λογισµικό, διηύθυνε σεµινάρια για εκπαιδευτικούς, χρηµατοδοτούµενα από προγράµµατα της οµοσπονδιακής κυβέρνησης και άρχισε τη συνεργασία του µε τον Ebbing κατά την 6η έκδοση της Γενικής Χηµείας. Στη διάρκεια των έντεκα χρόνων στο Πανεπιστήµιο του Idaho, ο Καθηγητής Gammon τιµήθηκε µε το Βραβείο Διδασκαλίας τόσο από το Πανεπιστήµιό του όσο και σε εθνικό επίπεδο (Carnegie Foundation).
Στη θέση που κατέχει σήµερα στο Western Washington University (Bellingham), ο Καθηγητής Gammon, πέραν της Χηµικής Εκπαίδευσης, έχει επικεντρωθεί και στη διδακτική της επιστήµης, παραδίδοντας µαθήµατα όχι µόνο σε φοιτητές αλλά και σε πολλές κατηγορίες δασκάλων διαφόρων βαθµίδων. Μέρος της τρέχουσας εργασίας του έχει χρηµατοδοτηθεί από επιχορηγήσεις του ΕθνικούΙδρύµατος Επιστηµών. Όµως, παρά τις πολλές και διάφορες δραστηριότητές του, ο Καθηγητής Gammon διατηρεί αµείωτο το ενδιαφέρον του για τη µάθηση και τη διδασκαλία εισαγωγικής Χηµείας. Οι εµπειρίες του από τη διδακτική της επιστήµης τον έχουν κάνει καλύτερο στο να κατανοεί και να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις ανάγκες των φοιτητών στο µάθηµα της Γενικής Χηµείας. Κίνητρό του αποτελεί η δηµιουργία εκπαιδευτικού υλικού και µεθόδων που θα εµπνέουν τον φοιτητή και θα τον συνεγείρουν στη µελέτη της Χηµείας και της επιστήµης.
Όταν ο Καθηγητής Gammon δεν ασχολείται µε τη διδασκαλία της Χηµείας, απολαµβάνει τη ζωή κάνοντας διάφορες δραστηριότητες στην ύπαιθρο µε την οικογένειά του, όπως περίπατο, ποδηλασία, κατασκήνωση, έκπλυση χρυσοφόρου άµµου σε ποτάµια (gold panning) και ψάρεµα. Σε πολλά σηµεία του βιβλίου διαβάζουµε παραδείγµατα, αναφορικά µε το πάθος του για τις παραπάνω δραστηριότητες, τα οποία χρησιµοποιεί για να συσχετίσει τη Χηµεία µε την καθηµερινή ζωή.